Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:осмислена пошукова діяльність учнів, допомогти формувати в учнів критичне мислення
Коригувати в учнів ставлення використання Інтернет-ресурсів у процес навчання
Постійно наголошувати учням про авторське право при використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів
Багато що, і мене збентежило про наслідки використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Моїм підсумком використання Інтернет-ресурсів є невизначеність, але зацікавленість у можливостях висунення багатьох ідей та гіпотез.
Цікавим для мене було Педрада, з поставленого питання групі потрібно продумувати і враховувати найменші дрібниці оцінювання, намагатися об'єктивно оцінити роботу в групі.
Отриману сьогодні інформацію для себе вважаю дуже корисною, важливою, яка мене буде супроводжувати у подальшій роботі.
Я дуже вдячна тренерам за їх інформаційний внесок у мою професійну діяльність!
Я думаю, що такі почуття є абсолютно нормальні, і добре, що нам нагадують про всі ці правила, бо часто в процесі роботи ми можемо не зважати на це.
ВідповістиВидалитиБажаю тобі бути завжди "на чеку", стосовно Інтернет-ресурсів;а також з найбільшою користю використати всі ці знання, які отримали.
Рефлексія дуже вдала : коротко, чітко і про головне. Молодець, так тримати і в роботі, і в навчанні.
ВідповістиВидалити