середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія Модуль 5.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:осмислена пошукова діяльність учнів, допомогти формувати в учнів критичне мислення
Коригувати в учнів ставлення використання Інтернет-ресурсів у процес навчання
Постійно наголошувати учням про авторське право при  використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів
Багато що, і мене збентежило про наслідки використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Моїм підсумком  використання Інтернет-ресурсів є невизначеність, але зацікавленість у можливостях висунення багатьох ідей та гіпотез. 
Цікавим  для мене було Педрада, з поставленого питання групі потрібно  продумувати і враховувати найменші дрібниці оцінювання, намагатися об'єктивно оцінити роботу в групі. 
Отриману сьогодні інформацію для себе вважаю дуже корисною, важливою, яка мене буде супроводжувати у подальшій роботі.
Я дуже вдячна тренерам за їх інформаційний внесок у мою професійну діяльність!


2 коментарі:

  1. Я думаю, що такі почуття є абсолютно нормальні, і добре, що нам нагадують про всі ці правила, бо часто в процесі роботи ми можемо не зважати на це.
    Бажаю тобі бути завжди "на чеку", стосовно Інтернет-ресурсів;а також з найбільшою користю використати всі ці знання, які отримали.

    ВідповістиВидалити
  2. Рефлексія дуже вдала : коротко, чітко і про головне. Молодець, так тримати і в роботі, і в навчанні.

    ВідповістиВидалити