середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія Модуль 6

Я зрозуміла значення Педради. Які питання важливо виносити на педраду.
 Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюють знання вміння та навички.
Під час тренінгу можна було обговорювати питання теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо моєї роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями.
Цікавим для мене було створення мережевого опитування, це є дуже корисним і потрібним у 21 столітті.

Опитувальник

2 коментарі:

  1. Алла, Ви все гарно написали, мені теж сподобалося створювати мережеве опитування. Успіхів Вам у всіх Ваших починаннях.

    ВідповістиВидалити
  2. Алла, мені теж сподобалась наша сьогоднішня педрада. Ми дізнались про нову форму її проведення. Згодна з Вами, було цікаво співпрацювати в групах. Думаю, Ви отримали для себе багато цікавої та корисної інформації. Бажаю Вам натхнення та творчих злетів.

    ВідповістиВидалити