понеділок, 10 березня 2014 р.

Рефлексія Модуль 1-2

Матеріали модулів 1-2 для мене були:

  • зрозумілими
  • корисними
  • цікавими


На тренінгу я вдосконалила вміння більш ефективно використовувати довідник, Електронний посібник курсу та користуватися допоміжними ресурсами для підвищення самоосвіти та впроваджувати у навчально-виховному процесі.
Матеріал курсу  доступний і алгоритмічно побудований.    
Поглибила свої знання про сам метод проектів, та впровадження його в практичну діяльність.
При вивченні  модулів цікавим було створення власного блогу.

2 коментарі:

  1. Майже ідеально! Для досконалого допису не вистачає тільки чогось незвичного, що саме Вас турбує. Попробуйте починати речення зі слова Я. Поділіться з читачами вашого блогусвоїми думками, щоб їм захотілося Вам відповісти, навести свої думки. Поставте читачам блогу декілька запитань, спонукайте їх написати Вам свою думку. Спровокуйте їх!
    Успіхів!!

    ВідповістиВидалити
  2. Все ж таки мені хочеться побачити у Вашій рефлексії Я і МЕНІ. Не зупиняйтесь, рухайтесь в цьому напрямі. Успіх близько!

    ВідповістиВидалити